در آستانه سفر رئیس جمهور به هرمزگان؛ 

وزیر امور اقتصادی و دارایی وارد بندرعباس شد 



سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه در آستانه چهاردهمین سفر استانی رئیس جمهور محترم به استان هرمزگان، ساعتی پیش با استقبال مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران وارد بندرعباس شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، خاندوزی در این سفر به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان‌ بندرلنگه سفر خواهد کرد و  به‌صورت چهره به چهره با مردم، اصناف و صاحبان واحد‌های تولیدی این شهرستان نیز دیدار خواهد کرد.
حضور در گلزار شهدا، بررسی مسائل و مشکلات مردم، صاحبان صنایع و معادن در حوزه‌های بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی، اموال تملیکی، بورس و غیره، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌ ازجمله برنامه‌های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان هرمزگان است.
گفتنی است سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع، علی عادل عابدی نژاد داورانی مدیرکل دفتر امور استان‌ها، نظامی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، وزیر امور اقتصادی و دارایی را در این سفر همراهی می‌کنند.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان میز ارتباطات مردمی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی نیز راه‌اندازی شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها